Przejdź do głównej zawartości

Wygraj aparat fotograficzny OLYMPUS TOUGH TG4


Konkurs fotograficzny na Instagramie!
Pora rozpoczac przygodę! Wygraj 1 z 3 aparatow Olympus TOUGH TG4
Aby wziąć udział w konkurskie wystarczy zamieścić na swoim instagramowym koncie samodzielne
wykonane zdjęcie nawiązujące do tematu akcji "Live It,Capture It- Przeżyj to.Uchwyć To "
opatrując je hasztagami #FindMeAt4K #LiveItCaptureIt #OMDrevolution i oznaczając konto @olimpus_polska 
Dowiedz się więcej o wyprawie FindMeAt4K i zapoznaj się z regulaminem konkursu na www.FindMeAt4K.com

Na zgłoszenia jest czas do 14.04.2017


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Futrzana kamizelka w kolorze brązu i bieli

Dzisiaj chciałam pokazać kolejną futrzaną kamizelkę jaką udało mi się wyczaić w internecie tym razem w kolorze brązu ze sztucznego futrka zapinana na kołeczki oraz białą kamizelkę ze złotym paskiem dostępna w sklepie VUBU W cenie 57.99zł
            Oraz biała kamizelka ze złotym   W sam raz na jesienną pogodę ale nie tylko.  paskiem elegancka na uroczystości                   Spisze się zarówno wiosną.
VUBU twój sklep online

Sklep Vubu ! !

Vubu.pl - Sklep z butami damskimi i odzieżą
Witam w sklepie internetowym z odzieżą i obuwiem Vubu.pl! W ofercie znajdziesz szeroki wachlarz modeli butów, ubrań i akcesoriów. Handlem obuwiem i odzieżą zajmują się od wielu lat, a w 2012r. uruchomili sklep internetowy.Gdzie warto zajrzeć

Kliknij sprawdź

Sznaps de luxe #IJESTOKAZJA

Witam chciałam dzisiaj się pochwalić jakiś czas wypełniałam skrupulatnie  ankiety na stronie Ambasada Trędów i oto udało mi się załapać się do testowania produktów przeznaczonych dla osóbPełnoletnich. A mianowicie dzisiaj dotarła do mnie Paczka Lidera Opinii #IJESTOKAZJA z przesyłką zawierającą SZNAPSA de Luxe o rożnych smakach. Do spróbowania znalazły się takie smaki jak Jabłko, Gruszka i Fresh 

Po otwarciu pudełka byłam zaskoczona zawartością spodziewałam się trzech małych buteleczek  z każdego smaku a tu niespodzianka a nawet dwie bo okazało się że pudełko posiada podwójne dno . W zestaw pudelka  i jego zawartości wchodzą  1szt. butelki Sznapsa Jabłkowego 500ml, 5 szt. małych buteleczek Sznapsa Gruszkowego 90ml   5 szt. Sznapsa Fresh 90ml.  Sznaps de Luxe zawiera 24% vol.
(: No to teraz będzie testowanie tylko trzeba poczekać za imprezą : )