Przejdź do głównej zawartości

Przetestuj Monte kaszkę


Monte Kaszka – śniadanie proste jak „kaszka z mleczkiem”!

Połączenie ulubionego kremu Monte i pożywnej kaszki to najnowsza propozycja dla miłośników Monte! Dwie warstwy kaszki – mlecznej 
i czekoladowo-orzechowej, z pewnością zachwycą nie tylko najmłodszych smakoszy.
Każda z 5 000 osób wybranych do udziału w projekcie otrzyma zwrot kosztów za zakup maksymalnie 7 sześciopaków Monte Kaszka (6x55g) za kwotę nie większą niż 42 zł

Dwa etapy projektu trnd:

1.Zgłoszenie do projektu
Jeżeli otrzymałeś zaproszenie do udziału w tym projekcie, wypełnij formularz zgłoszeniowy i prześlij do nas swoje zgłoszenie. Więcej informacji znajdziesz Tutaj
2.Realizacja projektu
Biorąc udział w projekcie, otrzymasz zwrot kosztów za zakup maksymalnie 7 sześciopaków Monte Kaszka (6x55g) za kwotę nie większą niż 42 zł. Więcej informacji znajdziesz na blogu projektu.

Etap realizacji projektu rozpocznie się 30 marca!

Komentarze

  1. Dostałam się i jestem bardzo zadowolona, wypróbowałam już dzięki trnd moją kaszkę i muszę powiedzieć że nie spodziewałam się że kaszka manna będzie tak dobra razem z monte. Ale jest! #kaszkazmleczkiem

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Futrzana kamizelka w kolorze brązu i bieli

Dzisiaj chciałam pokazać kolejną futrzaną kamizelkę jaką udało mi się wyczaić w internecie tym razem w kolorze brązu ze sztucznego futrka zapinana na kołeczki oraz białą kamizelkę ze złotym paskiem dostępna w sklepie VUBU W cenie 57.99zł
            Oraz biała kamizelka ze złotym   W sam raz na jesienną pogodę ale nie tylko.  paskiem elegancka na uroczystości                   Spisze się zarówno wiosną.
VUBU twój sklep online

KONKURSU Makijaż Glamour z marką Bell HYPOAllergenic

Przed Wami druga odsłona konkursu Makijaż Glamour z marką Bell HYPOAllergenic. Tym razem zwracamy szczególną uwagę na wieczorowy makijaż oczu – jeden z najważniejszych elementów wieczorowego looku. Najczęściej na tę porę wybieramy bardzo kobiecy makijaż w stylu smoky eye. 


Dzisiejsze pytanie dotyczy kosmetyków do wykonania makijażu oczu marki Bell HYPOAllergenic i brzmi:

Nowa odsłona strony Biedronka