Przejdź do głównej zawartości

Przetestuj system wybielający Blend-a-Med 3D


Jeżeli chciałabyś znaleźć się w gronie 6 000 Ambasadorek, które otrzymają swój indywidualny zestaw startowy.
Wypełnij formularz zgłoszeniowy do projektu już teraz, by mieć możliwość przetestowania systemu wybielającego Blend-a-Med 3D Zgłoszenia przyjmujemy do 20.11.2016 do godziny 24.00


W swoim zestawie startowym znajdziesz:
  • 1 opakowanie pasty wybielające Blend-a-Med 3D White Luxe Perfection
  • 1 opakowanie produktu przyśpieszającego wybielanie zębów Whitening Accelerator
  • Przewodnik projektu
  • Książeczka „Badanie opinii”





Komentarze

  1. Początkowo nie wierzyłam w skuteczność pasty Blend-a-Med 3D White Luxe Perfection a jednak działa! Moje zęby stały się bielsze i czystsze jak by „wypolerowane”  Piękny zapach jak i konsystencja tylko zachęcają do użycia. Natomiast produkt mający przyśpieszyć wybielanie Whitening Accelerator działa łagodnie co jest jego wielką zaletą ponieważ nie podrażnia wrażliwych miejsc tj dziąsła i jest czymś w rodzaju wzmacniacza i utrwalacza efektów. Gorąco polecam wszystkim którzy chcą zalśnić .

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie sądziłam że taki duet jak pasta i produkt przyśpieszający wybielanie zębów marki Blend-a-Med może czynić takie cuda. Rewelacyjne jest uczucie świeżości i czystości po każdym użyciu tych produktów. Zauważyłam u siebie niewielką ale jednak (może ze względu na krótki okres używania bo ok tydzień) zmianę kolorytu ząbków na jaśniejszą ok 2 tony co bardzo mnie cieszy!  Smak, wygląd i zapach bardzo przypadł mi do gustu. Polecam wszystkim ponieważ sama pozostanę z tymi produktami na dłużej.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Futrzana kamizelka w kolorze brązu i bieli

Dzisiaj chciałam pokazać kolejną futrzaną kamizelkę jaką udało mi się wyczaić w internecie tym razem w kolorze brązu ze sztucznego futrka zapinana na kołeczki oraz białą kamizelkę ze złotym paskiem dostępna w sklepie VUBU W cenie 57.99zł
            Oraz biała kamizelka ze złotym   W sam raz na jesienną pogodę ale nie tylko.  paskiem elegancka na uroczystości                   Spisze się zarówno wiosną.
VUBU twój sklep online

KONKURSU Makijaż Glamour z marką Bell HYPOAllergenic

Przed Wami druga odsłona konkursu Makijaż Glamour z marką Bell HYPOAllergenic. Tym razem zwracamy szczególną uwagę na wieczorowy makijaż oczu – jeden z najważniejszych elementów wieczorowego looku. Najczęściej na tę porę wybieramy bardzo kobiecy makijaż w stylu smoky eye. 


Dzisiejsze pytanie dotyczy kosmetyków do wykonania makijażu oczu marki Bell HYPOAllergenic i brzmi:

Nowa odsłona strony Biedronka