Przejdź do głównej zawartości

Sznaps de luxe #IJESTOKAZJA

Witam chciałam dzisiaj się pochwalić jakiś czas wypełniałam skrupulatnie 
ankiety na stronie Ambasada Trędów i oto udało mi się załapać się do testowania
produktów przeznaczonych dla osób Pełnoletnich.
A mianowicie dzisiaj dotarła do mnie Paczka Lidera Opinii #IJESTOKAZJA z przesyłką zawierającą SZNAPSA de Luxe o rożnych smakach.
Do spróbowania znalazły się takie smaki jak Jabłko, Gruszka i Fresh 

 

Po otwarciu pudełka byłam zaskoczona zawartością spodziewałam się trzech małych buteleczek 
z każdego smaku a tu niespodzianka a nawet dwie bo okazało się że pudełko posiada podwójne dno . W zestaw pudelka  i jego zawartości wchodzą 
1szt. butelki Sznapsa Jabłkowego 500ml,
5 szt. małych buteleczek Sznapsa Gruszkowego 90ml 
 5 szt. Sznapsa Fresh 90ml.
 Sznaps de Luxe zawiera 24% vol.

(: No to teraz będzie testowanie tylko trzeba poczekać za imprezą : )

Komentarze

  1. Ja również się załapałam na tą kampanię, ale nadal czekam na swoją przesyłkę. Możesz napisać jakim kurierem przesłali?? A zawartość.... Jestem w szoku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze nie wiem nawet jakim kurierem tą paczkę przywieźli bo akurat nie było mnie w domu

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Futrzana kamizelka w kolorze brązu i bieli

Dzisiaj chciałam pokazać kolejną futrzaną kamizelkę jaką udało mi się wyczaić w internecie tym razem w kolorze brązu ze sztucznego futrka zapinana na kołeczki oraz białą kamizelkę ze złotym paskiem dostępna w sklepie VUBU W cenie 57.99zł
            Oraz biała kamizelka ze złotym   W sam raz na jesienną pogodę ale nie tylko.  paskiem elegancka na uroczystości                   Spisze się zarówno wiosną.
VUBU twój sklep online

KONKURSU Makijaż Glamour z marką Bell HYPOAllergenic

Przed Wami druga odsłona konkursu Makijaż Glamour z marką Bell HYPOAllergenic. Tym razem zwracamy szczególną uwagę na wieczorowy makijaż oczu – jeden z najważniejszych elementów wieczorowego looku. Najczęściej na tę porę wybieramy bardzo kobiecy makijaż w stylu smoky eye. 


Dzisiejsze pytanie dotyczy kosmetyków do wykonania makijażu oczu marki Bell HYPOAllergenic i brzmi:

Nowa odsłona strony Biedronka