Przejdź do głównej zawartości

Domowa maska do włosów z alg morskich

Witam dzisiaj chciałam przedstawić domową maseczkę do włosów.
Ostatnio zaważyłam że moje włosy zaczynają robić się przesuszone.
Ratunku szukałam w sklepowych specyfikach ale nic nie zdawało rezultatu,
po głowie przeleciała mi po cichu myśl jeśli nic nie zrobię to zaczną mi one wypadać.
Zaczęłam szperać w internecie i najczęstszym sposobem naturalnym na nawilżenie włosów 
okazały się być algi morskie. I w tym momencie zaświeciła mi się w głowie żaróweczka 
Dlaczego sama nie zrobię nawilżająco-wzmacniającej maseczki  .
A oto i moja maseczka nabłyszczająco - nawilżająca
Potrzebujemy do niej:

 1- Łyżkę maseczki
1- Łyżkę oleju z oliwek lub ja kto woli olejku arganowego
1- Łyżeczkę olejku rycynowego 
1- Łyżeczka alg morskich
1- Żółtko 

    
wszystko razem mieszamy do uzyskania jednolitej konsystencji ,maska nie może być
ani lejąca ani za gęsta powinna mieć postać papki.
Jeśli uznamy że jest za lejąca możemy dodać alg , a jeśli za gęsta to dodać olejku.

   
 Wygląd maski może nie jest elegancki ale nie oto chodzi.
Taką miksturę nakładam na włosy, trzymam godzinę potem spłukuję letnią wodą.
A tak wyglądają moje włosy po zabiegu :)
 


 

Komentarze

  1. Thanks to my father who informed me on the topic of this webpage, this webpage is in fact
    amazing.

    My web blog: This Site

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Futrzana kamizelka w kolorze brązu i bieli

Dzisiaj chciałam pokazać kolejną futrzaną kamizelkę jaką udało mi się wyczaić w internecie tym razem w kolorze brązu ze sztucznego futrka zapinana na kołeczki oraz białą kamizelkę ze złotym paskiem dostępna w sklepie VUBU W cenie 57.99zł
            Oraz biała kamizelka ze złotym   W sam raz na jesienną pogodę ale nie tylko.  paskiem elegancka na uroczystości                   Spisze się zarówno wiosną.
VUBU twój sklep online

KONKURSU Makijaż Glamour z marką Bell HYPOAllergenic

Przed Wami druga odsłona konkursu Makijaż Glamour z marką Bell HYPOAllergenic. Tym razem zwracamy szczególną uwagę na wieczorowy makijaż oczu – jeden z najważniejszych elementów wieczorowego looku. Najczęściej na tę porę wybieramy bardzo kobiecy makijaż w stylu smoky eye. 


Dzisiejsze pytanie dotyczy kosmetyków do wykonania makijażu oczu marki Bell HYPOAllergenic i brzmi:

Nowa odsłona strony Biedronka