Przejdź do głównej zawartości

ZaFree.com.pl wszystko za darmo

ZaFree jest to największy taki portal w Polsce.
Znajdziesz tam Gratisy, Promocje, Próbki, Nagrody, Darmowe produkty.
Poprzez strone ZaFree.com.pl mnustwo ludzi odebrało już darmowe produkty.
Rozdane całkowicie za Free m.in :
Kamery i akcesoria dla psa kota, przerużne kosmetyki znanych marek, bezpłatne startery, książki, opakowania kawy,zestaw do manicure, balsamy do kąpieli, przyprawy, bony, torby, darmowe kursy językowe, suplamentydiety, 
pendrivey, słodycze i wiele innych ciekawych żeczy.
Codziennie dodawane są nowe oferty.
Tak więc warto zaglądać codziennie każdy znajdzie dla siebie coś miłego i ciekawego.
 
Bardzo fajnie prowadzona strona jest przejżysta każe nikt nie będzie miał problemu z poruszanie się po stronie. Udogodnienie są znaczki informujące nas czy dany produkt jest jeszcze dostępny czy już zakonczył się okres w jaki możemy otrzymać go za darmo.
 

Komentarze

  1. Portal, o którym piszesz kiedyś był dla mnie źródłem wiedzy o darmowych i bezpiecznych próbkach. Niestety... kilka miesięcy temu bezmyślnie i bez sprawdzania ogłoszenia, portal ten zamieścił informację o darmowym koszu słodyczy od sklepu 3czekolady. Ludzie wierząc w wiarygodność portalu pozamawiali kosze i porejestrowali się na stronie... Ostatecznie okazało się, że zamówienie kosza równoznaczne było z rejestracją na stronie i wykupieniem usługi prowadzenia konta za 150 zł miesięcznie - dożywotnio! Ludzie masowo zaczęli zgłaszać oszustwo do Federacji Konsumentów, o aferze zrobiło się głośno w radiu i telewizji... Sklep wysyłał do ludzi kolejne faktury do zapłaty i wezwania a portal ZaFree....? ZaFree umyło ręce, skasowało swój post i udawało, że ich ogłoszenie nigdy nie istniało... NIE POLECAM!

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tak jak Panna Mysia nie zaglądam tam od czasu tej afery. Na szczęście ja nie nabrałam się na ten kosz słodyczy;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi portal ZaFree.com.pl bardzo się podoba. Otrzymałem już od nich wiele produktów. Wszystkie całkowicie za darmo i przesyłka też bezpłatna. Ostanio dostałem darmowe perfumy i zestaw kosmetyków. Polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że każdemu może się coś takiego przydarzyć, bo oszustów nie brakuje. Jednak nie powinni tego tuszować.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Futrzana kamizelka w kolorze brązu i bieli

Dzisiaj chciałam pokazać kolejną futrzaną kamizelkę jaką udało mi się wyczaić w internecie tym razem w kolorze brązu ze sztucznego futrka zapinana na kołeczki oraz białą kamizelkę ze złotym paskiem dostępna w sklepie VUBU W cenie 57.99zł
            Oraz biała kamizelka ze złotym   W sam raz na jesienną pogodę ale nie tylko.  paskiem elegancka na uroczystości                   Spisze się zarówno wiosną.
VUBU twój sklep online

KONKURSU Makijaż Glamour z marką Bell HYPOAllergenic

Przed Wami druga odsłona konkursu Makijaż Glamour z marką Bell HYPOAllergenic. Tym razem zwracamy szczególną uwagę na wieczorowy makijaż oczu – jeden z najważniejszych elementów wieczorowego looku. Najczęściej na tę porę wybieramy bardzo kobiecy makijaż w stylu smoky eye. 


Dzisiejsze pytanie dotyczy kosmetyków do wykonania makijażu oczu marki Bell HYPOAllergenic i brzmi:

Nowa odsłona strony Biedronka