Przejdź do głównej zawartości

Recenzja Restonum na RLS

Restonum na RLS
R L S- Czyli zespół niespokojnych nóg ( RLS z ang. Restless Legs Syndrome)
Od niepamiętnych czasów zmagałam się z pewnymi dolegliwościami określanymi przez lekarza jako RLS zespół niespokojnych nóg. Bezsenne noce drętwienie nóg ciągła potrzeba poruszania nimi, brak możliwości ułożenia się w dogodnej pozycji, utrudniało to mi wypoczynek. Ale nie tylko ja to odczuwałam także mój partner nie czuł komfortu podczas odpoczynku wiadomo dlaczego. Mogę stwierdzić żartobliwie że czułam się jak biegający wierzchowiec. Lekarstwa jakie przepisywał mi lekarz nie zdawały rezultatu straciłam nadzieje że kiedykolwiek coś mi pomoże.
Ale pewnego dnia oglądałam telewizje i natrafiłam na reklamę tabletek ,,Restonum"


Postanowiłam zaryzykować i kupić je, przecież nic nie tracę pomogą albo nie.
Zakupiłam jedno opakowanie w aptece kosztowało minie 20zł 
Powiem szczerze byłam sceptycznie nastawiona do nich w końcu jest tyle przeróżnych lekarstw na rynku gdzie obiecują cuda.
Ale co mi tam :)


Opakowanie zawiera 30 tabletek 
Dawkowanie 1 tabletka dwa razy dziennie, przyjmowanie na czczo popijając dużą ilością wody.
 
Tabletki zawierają :
Żelazo- pomaga w prawidłowej produkcji czerwonych krwinek,hemoglobiny oraz transporcie tlenu w organizmie. Przyczynia się również do utrzymania prawidłowego metabolizmu organizmu.
Witamina C- Zwiększa przyswajanie żelaza.
Magnez- Pomaga w utrzymaniu równowagi elektrolitowej oraz przyczynia się do utrzymania prawidłowego metabolizmu energetycznego. Magnez pomaga w prawidłowym funkcjonowaniu mięśni.
Witamina B6 i B12- przyczyniają się do utrzymania prawidłowego metabolizmu energetycznego.
 
A wracając do setna sprawy:
 
Będąc nastawiona sceptycznie co do tych tabletek pierwsze dni zażywania nie przyniosły jakichkolwiek wyników.Pomyślałam znowu lipa, ale nie przestałam brać. Ale kolejne dni o dziwo przyniosły zaskakujące rezultaty mrowienie ustało,chęć raczej przymus poruszania nogami odszedł w zapomnienie, spokojnie przespane noce rewelacja jak dla mnie, 
nawet partner zaważył różnice bo też
odczuwał dyskomfort kiedy w najlepszym śnie go przebudzałam kopiąc ale to teraz już przeszłość mogę dumnie powiedzieć że już dawno nie czułam się tak wypoczęta co dla niektórych może być normalne. Jak dla mnie to na razie jedyny lek co usunął koszmar z mojego życia.     
 

Komentarze

  1. ja nie mam takich problemów, ale fajnie że pomogły ci te tabletki;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hey there this is kinda of off topic but I was wanting to know if blogs use WYSIWYG editors or if
    you have to manually code with HTML. I'm starting a blog soon but have no coding experience so I wanted to get advice from someone with experience.
    Any help would be greatly appreciated!

    Also visit my web site cheap uk hosting cpanel

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Futrzana kamizelka w kolorze brązu i bieli

Dzisiaj chciałam pokazać kolejną futrzaną kamizelkę jaką udało mi się wyczaić w internecie tym razem w kolorze brązu ze sztucznego futrka zapinana na kołeczki oraz białą kamizelkę ze złotym paskiem dostępna w sklepie VUBU W cenie 57.99zł
            Oraz biała kamizelka ze złotym   W sam raz na jesienną pogodę ale nie tylko.  paskiem elegancka na uroczystości                   Spisze się zarówno wiosną.
VUBU twój sklep online

L'ORÉAL PARIS ELSEVE MAGICZNA MOC GLINKI ZOSTAŃ TESTERERKĄ

OPIS PRODUKTU : Elseve Magiczna Moc Glinki od L'Oréal Paris‎ to seria kosmetyków pielęgnacyjnych do włosów stworzona z myślą o posiadaczkach włosów normalnych z tendencją do przetłuszczania się.
Włosy normalne bardzo często mają skłonność do szybkiego przetłuszczania się u nasady, co sprawia, że fryzura szybko staje się płaska i bez życia. Niestety częste mycie włosów może nadmiernie wysuszać końcówki włosów sprawiając, że stają się bardziej podatne na uszkodzenia. Podstawą serii kosmetyków pielęgnacyjnych Elseve Magiczna Moc Glinkijest połączenie 3 glinek, białej, niebieskiej i zielonej, które działają oczyszczająco, odświeżająco i nawilżająco na włosy.

Wózeczek z pampersów na zamówienie.

Witam dzisiaj chciałam przedstawić wam wózek na zamówienie zrobiony z pampersów akurat  kolorystycznie dobrany do dziewczynki ale na pewno wyobraźnia każdemu podpowie co innego. Dla chłopca też wspaniałego. Taki wózeczek można podarować na  narodziny maluszka,chrzest, roczek . A więc będziemy potrzebować ...... Zapraszam do dalszego czytania