Przejdź do głównej zawartości

Essence stay natural concealer nr.3

Witam chciałam dzisiaj wam przedstawić mój nie udany zakup jak się okazało.
A mianowicie korektor z pędzelkiem chociaż nie byłam zwolennikiem korektorów tego typu.
Chciałam się przekonać jakie są i jednak zostaje przy swoich przekonaniach !
Dzisiaj przedstawiam korektor
 Marki essence stay natural concealer nr.3 SOFT NUDE
w którym widzę same minusy może jeden plus nawilża skórę ;-) .
Minusem dla mnie w tym korektorze jest na pierwszym miejscu i najważniejszym
 nie pokrywa cieni pod okiem !!!

Mamy do wyboru cztery odcienie kolorystyczne
gdzie zazwyczaj pierwszy numer jest najjaśniejszy a tutaj niespodzianka
najjaśniejszym numerem jest nr.3
Posiada pędzelek miękki dosyć ale nic pyzatym nie widzę żadnych plusów
ciężko się nim rozprowadza korektor a po wklepaniu palcem produkt zamiast zostać na twarzy
zostaje na palcu  
 Pojemność opakowania to 1,5ml więc nadaje się tylko na drobne poprawki przeważnie pod oczy.
W celu wydobycia korektora musimy korzystać z przeciwnej strony do pędzelka czyli
 końcówki z systemem twist.
I zaczynamy kręcimy, kręcimy i na początku nic pomyślałam popsuł się , ale nie po chwili na pędzelku pojawia się wielka kropla produktu co nieraz nie jest praktyczne bo na przykład potrzebujemy mniej ale trudno musimy zużyć bo nie idzie cofnąć.Następnym minusem jest nie przezroczyste opakowanie co nie umożliwia widzenia ilości pozostałego produktu w opakowaniu przy takim rodzaju aplikowana na pędzelek.
Jeśli ktoś ma zamiar kupić korektor pod oczy nie polecam tego.

Komentarze

  1. Bardzo podoba mi się system twist :) Zapobiega nadmiernemu wydobyciu kosmetyku, co mnie często się przydarza. Zero marnotrawstwa!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Futrzana kamizelka w kolorze brązu i bieli

Dzisiaj chciałam pokazać kolejną futrzaną kamizelkę jaką udało mi się wyczaić w internecie tym razem w kolorze brązu ze sztucznego futrka zapinana na kołeczki oraz białą kamizelkę ze złotym paskiem dostępna w sklepie VUBU W cenie 57.99zł
            Oraz biała kamizelka ze złotym   W sam raz na jesienną pogodę ale nie tylko.  paskiem elegancka na uroczystości                   Spisze się zarówno wiosną.
VUBU twój sklep online

KONKURSU Makijaż Glamour z marką Bell HYPOAllergenic

Przed Wami druga odsłona konkursu Makijaż Glamour z marką Bell HYPOAllergenic. Tym razem zwracamy szczególną uwagę na wieczorowy makijaż oczu – jeden z najważniejszych elementów wieczorowego looku. Najczęściej na tę porę wybieramy bardzo kobiecy makijaż w stylu smoky eye. 


Dzisiejsze pytanie dotyczy kosmetyków do wykonania makijażu oczu marki Bell HYPOAllergenic i brzmi:

Nowa odsłona strony Biedronka