Przejdź do głównej zawartości

Witam was :)

Witam was dzisiaj chciałam wam przedstawić lakier do paznokci Miss Sporty
Nr.031 kolor Beżowy


Lakier ma fajny jasno beżowy kolor jest dosyć gęsty, ale jako zawsze bywa przy lakierach potrzebne są dwie warstwy do dokładnego pokrycia płytki paznokcia, szybko wysycha.Na paznokciu pozostaje dosyć długo w moim przypadku jest to pięć dni przy częstym myciu naczyń. Nie odpryskuje ani się nie ściera.


Buteleczka choć wygląda na niewielką to ma pojemność 7 ml. Nakrętka jest poręczna i dobrze leży w dłoni,  końcówka czyli pędzelek jest szeroki włosie jest gęste i elastyczne co ułatwia malowanie paznokci.
Chyba zostanę fanką tej marki.
A co wy sądzicie o marce Miss Sporty ?

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Domowa maska do włosów z alg morskich

Witam dzisiaj chciałam przedstawić domową maseczkędo włosów. Ostatnio zaważyłam że moje włosy zaczynają robić się przesuszone. Ratunku szukałam w sklepowych specyfikach ale nic nie zdawało rezultatu, po głowie przeleciała mi po cichu myśl jeśli nic nie zrobię to zaczną mi one wypadać. Zaczęłam szperać w internecie i najczęstszym sposobem naturalnym na nawilżenie włosów  okazały się być algi morskie. I w tym momencie zaświeciła mi się w głowie żaróweczka  Dlaczego sama nie zrobię nawilżająco-wzmacniającej maseczki . A oto i moja maseczka nabłyszczająco - nawilżająca Potrzebujemy do niej:
 1- Łyżkę maseczki 1- Łyżkę oleju z oliwek lub ja kto woli olejku arganowego 1- Łyżeczkęolejku rycynowego 1- Łyżeczka alg morskich 1- Żółtko 
wszystko razem mieszamy do uzyskania jednolitej konsystencji ,maska nie może być ani lejąca ani za gęsta powinna mieć postać papki. Jeśli uznamy że jest za lejąca możemy dodać alg , a jeśli za gęsta to dodać olejku.

Konkurs Grant's na Facebooku

Zapraszam na konkurs prowadzony na Facebook przez Grant's Whisky Polska Konkurs trwa do 31,12,2013 do godziny 24:00 Warunki udziału w konkursie: 1. Uczestnik polubi profil „GrantsWhiskyPolska” na Facebook.com poprzez kliknięcie                                 przycisku “Lubię to!” na profilu “GrantsWhiskyPolska” 2.zakupi dowolny wariant whisky Grant’s (Grant’s Family Reserve 0,5l, 0,7l, 1l,1,5l, Grant’s 12 Years Old 0,7l,Grant’s Sherry Cask Finish 0,7l, Grant’s Ale Cask Zadanie konkursowe polega na dwóch etapach, w pierwszym musimy ułożyć puzzle. A w drugim odpowiadamy kreatywnie na pytanie konkursowe. Codziennie przyznawana jest nagroda dnia jednej osobie i nagrody wyróżnienia  Czytaj więcej

SPECJALISTA Biała Perła jutro impreza !

Dzisiaj mam do zaprezentowania mój nowy nabytek jaki zakupiłam do przetestowania. Coś mnie złego pokusiło ale zobaczymy co z tego wyniknie ? A to  Biała Perła jutro impreza !
Opakowanie bardzo estetyczne i przyjemne dla oka.  Cena: 34zł Od producenta: Nowa biała perła JUTRO IMPREZA! dostarcza klientom łatwe wybielanie zębów,cechujące się: - bardzo krótkim czasem aplikacji żelu na zęby - 1 do 3 minut -krótkim czasem całej kuracji - 2 do 4 dni -wysoką skutecznością -2 do 3 odcieni
W pudełku znajdziemy instrukcje z dokładnym opisem * Dwustronny pojemnik z żelem 2*6 ml 1 pojemnik z pędzelkiem AKTYWUJ 2 pojemnik WYBIELAJ eleganciki podręczny pędzelek stanowi idealne uzupełnienie codziennych kosmetyków, który zawsze możesz mieć przy sobie - podobnie jak szminkę,maskarę czy błyszczyk sam przypomina wyglądem błyszczyk czy odżywkę do rzęs.    * Otwieracz Ułatwia dobrą ekspozycję zębów podczas nakładania żelu. Z tego co już doświadczyłam i mogę wam powiedzieć to jak to bywa w tego typu wybielacz…