Przejdź do głównej zawartości

Wkońcu świeci słoneczko czas na małe co nieco ;-)

Dzisiaj była u mnie wspaniała pogoda,świeciło słoneczko było cieplutko prawie jak wiosną  aż nie chciało się wracać do domu. Wiec postanowiłam pospacerować oczywiście weszłam do sklepików tu i tam i upolowałam parę rzeczy co rzadko mi się zdarza. A oto moje zdobycze którymi się pochwalę:


1, Szal-apaszka biała w czarne zwierzęce cętki lubię takie motywy mam słabość do nich chociaż staram się nie przesadzać i powstrzymywać od kupna z takim akcentem żeby samej nie zmienić się w zwierzaka chociaż mało nie brakuje ha ha :) obiecuję sobie że to będzie ostatnia taka rzecz.
upolowana w Happy House za 6.99zł

 

2, Następna zdobycz to cztery pary czarnych gumek do włosów z białymi perłami wypatrzone w Pepco za 2,99zł. Mam nadzieję że będą wytrzymałe bo często mi pękają gdyż mam za grube włosy albo gumki są do niczego.Kto to wie po czasie się okaże.

Jutro wyruszam na kolejne polowanie mam na oku kilka rzeczy zobaczymy czy będę dobrym myśliwym i przyniosę do domu zdobycze czy będę ofiarą pecha i wrócę z pustymi rękoma.  



  

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Futrzana kamizelka w kolorze brązu i bieli

Dzisiaj chciałam pokazać kolejną futrzaną kamizelkę jaką udało mi się wyczaić w internecie tym razem w kolorze brązu ze sztucznego futrka zapinana na kołeczki oraz białą kamizelkę ze złotym paskiem dostępna w sklepie VUBU W cenie 57.99zł
            Oraz biała kamizelka ze złotym   W sam raz na jesienną pogodę ale nie tylko.  paskiem elegancka na uroczystości                   Spisze się zarówno wiosną.
VUBU twój sklep online

L'ORÉAL PARIS ELSEVE MAGICZNA MOC GLINKI ZOSTAŃ TESTERERKĄ

OPIS PRODUKTU : Elseve Magiczna Moc Glinki od L'Oréal Paris‎ to seria kosmetyków pielęgnacyjnych do włosów stworzona z myślą o posiadaczkach włosów normalnych z tendencją do przetłuszczania się.
Włosy normalne bardzo często mają skłonność do szybkiego przetłuszczania się u nasady, co sprawia, że fryzura szybko staje się płaska i bez życia. Niestety częste mycie włosów może nadmiernie wysuszać końcówki włosów sprawiając, że stają się bardziej podatne na uszkodzenia. Podstawą serii kosmetyków pielęgnacyjnych Elseve Magiczna Moc Glinkijest połączenie 3 glinek, białej, niebieskiej i zielonej, które działają oczyszczająco, odświeżająco i nawilżająco na włosy.

KONKURSU Makijaż Glamour z marką Bell HYPOAllergenic

Przed Wami druga odsłona konkursu Makijaż Glamour z marką Bell HYPOAllergenic. Tym razem zwracamy szczególną uwagę na wieczorowy makijaż oczu – jeden z najważniejszych elementów wieczorowego looku. Najczęściej na tę porę wybieramy bardzo kobiecy makijaż w stylu smoky eye. 


Dzisiejsze pytanie dotyczy kosmetyków do wykonania makijażu oczu marki Bell HYPOAllergenic i brzmi: