Przejdź do głównej zawartości

Testowanie czas zacząć

Dzisiaj niespodzianka !!!
Do drzwi dzisiaj zapukał kurier z niewielką  paczuszką, to było zaskoczenie z mojej strony bo się nie spodziewałam dzisiaj żadnej przesyłki .
Jakiś czas temu pisałam na blogu że do testowania jest szczoteczka elektryczna 
Oral-B Professional Care 500 na stronie TRND. Wypełniłam ankietę zgłoszeniową i :
Oto i ta paczuszka.

W pakiecie znalazło się : 
  • Szczoteczka elektryczna Oral-B Professional Care 500
  • Przewodnik projektu- informacje o projekcie trnd
  • Książeczkę ,,Twoje badanie opinii"
  • 8 wymiennych końcówek szczoteczki 
  •  20 broszur Oral - B
 Teraz cała moja rodzina weźmie udział w testach za jakiś czas napisze jak oto szczoteczka się sprawuje :-) 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Futrzana kamizelka w kolorze brązu i bieli

Dzisiaj chciałam pokazać kolejną futrzaną kamizelkę jaką udało mi się wyczaić w internecie tym razem w kolorze brązu ze sztucznego futrka zapinana na kołeczki oraz białą kamizelkę ze złotym paskiem dostępna w sklepie VUBU W cenie 57.99zł
            Oraz biała kamizelka ze złotym   W sam raz na jesienną pogodę ale nie tylko.  paskiem elegancka na uroczystości                   Spisze się zarówno wiosną.
VUBU twój sklep online

L'ORÉAL PARIS ELSEVE MAGICZNA MOC GLINKI ZOSTAŃ TESTERERKĄ

OPIS PRODUKTU : Elseve Magiczna Moc Glinki od L'Oréal Paris‎ to seria kosmetyków pielęgnacyjnych do włosów stworzona z myślą o posiadaczkach włosów normalnych z tendencją do przetłuszczania się.
Włosy normalne bardzo często mają skłonność do szybkiego przetłuszczania się u nasady, co sprawia, że fryzura szybko staje się płaska i bez życia. Niestety częste mycie włosów może nadmiernie wysuszać końcówki włosów sprawiając, że stają się bardziej podatne na uszkodzenia. Podstawą serii kosmetyków pielęgnacyjnych Elseve Magiczna Moc Glinkijest połączenie 3 glinek, białej, niebieskiej i zielonej, które działają oczyszczająco, odświeżająco i nawilżająco na włosy.

Wózeczek z pampersów na zamówienie.

Witam dzisiaj chciałam przedstawić wam wózek na zamówienie zrobiony z pampersów akurat  kolorystycznie dobrany do dziewczynki ale na pewno wyobraźnia każdemu podpowie co innego. Dla chłopca też wspaniałego. Taki wózeczek można podarować na  narodziny maluszka,chrzest, roczek . A więc będziemy potrzebować ...... Zapraszam do dalszego czytania